Splošni pogoji

NAJPOMEMBNEJŠE INFORMACIJE:

  1. Načini plačila - plačilni pogoji
  2. Postopek nakupa
  3. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
  4. Reklamacije
  5. Garancija
  6. Dostava, osebni prevzem

Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.elmars.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.elmars.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani www.elmars.si. Elmars d.o.o. Lukovica si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.elmars.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Www.elmars.si je spletna stran, ki jo upravlja podjetje Elmars d.o.o. Lukovica -, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne strani www.elmars.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Elmars d.o.o. Lukovica, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) Način plačila in dostave
h) Časovno veljavnost ponudbe
i) Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Načini plačila - plačilni pogoji

Elmars d.o.o. Lukovica kot ponudnik/prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati doma po povzetju, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja na spletni strani. Znesek naročila (z stroški dostave) plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

2. Plačilo po ponudbi, po predračunu - s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja na spletni strani. Preverili bomo kako hitro dobavljivo je naročeno blago in vam karseda hitro skupaj s to informacijo poslali ponudbo/predračun. Na osnovi ponudbe/predračuna nato (preko KLIKA ali drugih e-bank, na banki, pošti,...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu Elmars d.o.o. Lukovica, Šolska pot 9, 1225 Lukovica pri Domžalah.

3. Plačilo z gotovino ob prevzemu na sedežu firme Elmars d.o.o. Lukovica, Šolska pot 9, 1225 Lukovica.

V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu podjetja Elmars d.o.o. Lukovica, vas naprošamo, da na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno z gotovino.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko e-maila na naslov elmars.lukovica@siol.net, ali telefonsko na telefon št. (+386) 05 9924 186. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na želen e-mail naslov potrošnika.


Cene in dobavni roki

Vse cene na spletni strani www.elmars.si so navedene v EUR (euro) in davek na dodano vrednost (DDV) ni vključen, razen v določenih MPC cenah. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Pri naročilu, v predvideno polje, obvezno vpišite ceno.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik / prodajalec kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Dobavne roke za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, zaradi različnih dejavnikov na katere nimamo direktnega vpliva so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili. Za vse kupce veljajo cene označene s "cena", v primeru, da za določen izdelek omogočamo nižjo ceno ; na-primer za sodelujoče v akcijah, je le ta označena kot "akcijska cena". V nekaterih primerih pa objavljamo tudi podatek "redna cena", ki pa je informativnega značaja in prikazuje priporočeno maloprodajno ceno iz uradnega cenika proizvajalca.


Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila

Kupec izbere željen izdelek/artikel in s klikom na ikono NAROČILO dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazec kupec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo s klikom na povezavo POŠLJITE NAROČILO. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v Slovenskem jeziku) po elektronski pošti na vpisan naslov, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona v roku 48 ur po oddaji naročila.

Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@elmars.si ali telefonu 05 9924 186, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.
V primeru neuspešno oddanega naročila pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite , ali pa nas kontaktirajte za pomoč.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas mora kupec/potrošnik pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail info@elmars.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko prejme vrnjeno blago, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno embaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca!


Reklamacije (stvarna napaka in garancija)

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija, kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek


Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem (ali dogovorjenem) času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Stroške dostave potrošnik/kupec plača po aktualnem ceniku Pošte Slovenija d.o.o., oziroma, po ceniku uradnega dostavljavca paketa/pošte.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s kontaktno osebo prodajalca, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir / dostavljavec paketa/pošte pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru, da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago čaka za prevzem na najbližji (vaši) poštni enoti.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 16. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, po-navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Osebni prevzem pri nas (izdajno mesto; Elmars d.o.o. Lukovica, Šolska pot 9, 1225 Lukovica pri Domžalah)

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mesu, obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 8.00-12.00 in 14.00-17.00 uro. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicem na vašo kontaktno telefonsko številko.


Varnost in pravica do zasebnosti

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Lastnik spletne strani dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni strani


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah, se z kupcem (pogodbenim partnerjem) dogovoril o nadaljnjih korakih in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Pravno obvestilo

Spletna stran www.elmars.si in vsi podatki, slike artiklov in grafike, prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljavcu se nahajajo na povezavi O nas, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Lukovica 8.7.2015

 
 
 

Kontaktirajte nas preko spletnega obrazca in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

 
    1. S klikom na ¨Pošlji¨ potrjujem in se strinjam da podjetje Elmars d.o.o. moje osebne podatke lahko obdeluje za namen obdelave mojega zahtevka. V kolikor mi ponudba ne bo ustrezala, se strinjam, da moje osebne podatke podjetje Elmars d.o.o. obdeluje z namenom, da me obvešča o bodočih ponudbah, storitvah, ugodnostih in izboljšavah, in sicer preko e-pošte. Elmars d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
 

PRIJAVA NA E-NOVICE

    1. S klikom na ¨Pošlji¨ potrjujem in se strinjam da podjetje Elmars d.o.o. moje osebne podatke lahko obdeluje za namen obdelave mojega zahtevka. V kolikor mi ponudba ne bo ustrezala, se strinjam, da moje osebne podatke podjetje Elmars d.o.o. obdeluje z namenom, da me obvešča o bodočih ponudbah, storitvah, ugodnostih in izboljšavah, in sicer preko e-pošte. Elmars d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.